4 200 грн. ₴

Співробітник офісу з функціями адміністратора

Вимоги до кваліфікації: Комунікабельність, грамотна мова, знання ПК на рівні користувача.
Посадові обов'язки: підготовка звіту для керівництва; адміністративна підтримка центрального офісу, організація та підтримка роботи з офісами в регіонах; організація корпоративних заходів.
Умови роботи: п'ятиденний робочий тиждень
-офіційне працевлаштування
-центральний офіс
-розглядає кандидатів як на повну так і на часткову зайнятість
-навчання та перекваліфікація надається
-можливість фінансового та кар’єрного росту.

ID: 515045
Создано: 21/06/2015

Марта

Зарегистрирован 21/06/2015
Активность 21/06/2015 11:32

Покупайте безопасно

  • Не платите продавцу до получения товара или услуги
  • Встречайтесь с продавцом в публичном месте
  • Проверяйте товар перед покупкой

Похожие объявления

Copyright © 2009-2025 AdMir. All rights reserved.
Администрация сайта AdMir не несет ответственность за содержание размещенных объявлений.
Конфиденциальность наших пользователей ценится. Мы не продаем и не передаем личную информацию зарегистрированных пользователей сайта AdMir третьим лицам. Мы не несем ответственность за правила конфиденциальности сайтов на которые ссылается AdMir.
На некоторых страницах нашего сайта представлена реклама Google Adsense Advertising Network. Чтобы подробней узнать о правилах конфиденциальности Google нажмите тут.